Podio
Nástroj pro řízení organizace - ideální nástroj pro sdílení informací a koordinaci práce. Podio uchovává všechny informace a díky tomu mají pracovníci jasný přehled o svých úkolech a jejich stavu. Společná práce se tak stává rychlejší a efektivnější.

Podio je software pro řízení projektů.  Princip Podio je založen na tom, že každý projekt může mít zcela jiné potřeby a požadavky. V Podio si můžete vyvíjet vlastní aplikace a rozšíření a řešit tak marketing, účetnictví, vztahy ze zákazníky, nebo sledovat narozeniny pracovníků v organizací.

Klíčové prvky Podia:

  • Workspace - každému oddělení, týmu nebo projektu umožňuje vytvořit vlastní prostor (workspace). Všechny související soubory, úkoly a komunikaci tak dokážete uchovávat na jednom místě.

  • Obchod s aplikacemi - můžete si vybrat z více než 700 aplikací - nebo si jednoduše vytvoříte vlastní.

  • Neomezené úložiště souborů - nahrajte a uchovávejte tolik dokumentů a souborů, kolik chcete. Maximální velikost pro jeden soubor je 100 MB. Soubory dokážete přikládat z vašeho počítače nebo z cloudu jako ShareFile, Dropbox, GoogleDocs, Microsoft Drive a jiné.

  • Aktivity - uvidíte aktualizace ze všech Workspace, kterými jste členy. Můžete tyto aktivity komentovat, lajkovat, vytvářet úkoly, přikládat soubory přímo z Activity Stream.

  • Kalendář - podle kalendáře dokážete integrovat Exchange / Outlooku, Google Kalendáře nebo iCal.

  • Uživatelský profil - dokážete zvýšit vzájemnou interakci, pokud přidáte fotku, vaši pracovní pozici, titul a jakékoliv další kontaktní informace.

  • Zaměstnanecká síť - komunikujte s celou společností, napříč všemi odděleními a workspacemi. Připojit do vašich Workspace se mohou pouze lidé s vaší firemní mailovou adresou.

  • Bezplatné mobilní aplikace - přistupujte ke všem vašim workspace a aplikacím prostřednictvím vašich mobilních zařízení iPhone, iPad či Android.

Zdroj: CRM portál

Video: Podio CRM

Toto video může sloužit k tou, jak si evidovat vaše sponzory v rámci fundraisingu

Video: Podio pro autoškoly