Měníme obsah e-l kurzu ve Funkčním studiu
Kompletně jsme předělali e-learningové kurzy pro všechny ročníky, aby byly jednodušší, přitažlivější a zábavnější.

E- learning představuje pro účastníky FS praktickou a pohodlnou formu učení se a získávaní informací. V roce 2018 jsme intenzivně pracovali na tom, aby e-learningová podpora byla pro účastníky FS přitažlivější a hlavně jednodušší. Zrušili jsme „velké kurzy“ zaměřené na jedno téma a nahradili je menšími celky / kapitolami, které přímo navazují na lekce v modulu.

Seznam kapitol – 1. ročník

  1. Úvod do managementu
  2. Řízení času
  3. Tvorba strategického plánu
  4. Motivace a stimulace pracovníků
  5. Hodnocení pracovníků
  6. Vzdělávání pracovníků
  7. Legislativa
  8. Týmová spolupráce
  9. Marketing
  10. Příloha: Nové trendy v marketingu
  11. Public relations
  12. Příloha: Sociální média
  13. Fundraising
  14. Komunikace
  15. Management změny


Seznam kapitol – 2. ročník

  1. Osobnostní a sociální výchova
  2. Školní vzdělávací program
  3. Management změny
  4. Facilitace
  5. Osobní prezentace
  6. Kompetence a jejich hodnocení
  7. Facilitace – řešitelské porady
  8. Rozhodování
  9. Evaluace
  10. Role organizace
  11. Projektové řízení

 
Seznam kapitol – 3. ročník

  1. Osobnostní a sociální výchova
  2. Trvalý rozvoj SVČ
  3. Porady
  4. Vedení lidí a styly řízení
  5. Kompetence
  6. Vzdělávání pracovníků
  7. Trendy
  8. Digitální kompetence
  9. Aplikace a programy
  10. Nové formy marketingu
  11. Sociální média
  12. Projektové řízení

Změnili jsme strukturu a způsob hodnocení, které je teď jednodušší a pro účastníky PS méně náročnější. V úvodu jsou tři úkoly, které navazují na předchozí modul s lektorem. Nejprve účastníci ohodnotí své znalosti a dovednosti. Tady jen zašktnou svoji úroveň. Poté odpoví na otázky znalostního testu, který zpravidla obsahuje látku, kterou účastníci probírali během modulu s lektorem. Nakonec zpracují úkol, který se vztahuje k tomuto tématu. Ten je nutné zpracovat na úrovni tří nebo dvou hvězdiček. Výhodou je, že v některých případech účastníci zpracovávají tento úkol s pomocí lektora.

Pokud účastníci zvládnou předchozí tři úkoly na požadované úrovni, nemusí studovat odborný text, který slouží k doplnění vědomostí ke splnění úkolů.