menu
@Studovna
Co je kde nového
Co právě teď děláme
Inspirace
Naše práce
Co je e-learning
Formy e-learningu
Blended learning
Tutor
Tutorování
Základní pojmy e-learningu
Desatero dobrého e-learningu
Vzdělávání po Internetu
Literatura a zdroje
Produkty a služby
E-Learningové kurzy
E-learningové kurzy zdarma
Finanční gramotnost
Zdravotní gramotnost
Svazkové školy
Národní soustava kvalifikací
Management - marketing
Digitální kompetence
Osobní rozvoj
Webináře
Evaluační modul H2K
Hodnotící modul H2K
Tvorba videí
Jak natočit video
Prezentační videa
Vzdělávací videa
Upoutávky a reklamy
Tutoriály
Služby v elearningu
Služby v rámci H2K
Digi svět
Digi kompetence
Umělá inteligence
Videa DK
Popisy DK
Digi podcasty
Digi zpravodaje
O digi
Aplikace a programy
Kancelář
Umělá inteligence
Home office
Projekty a informace
Trvalý rozvoj organizace
Funkční studium
Projekt Rubikon
Quest klub
Naše weby
Sociální sítě
Vzdělávání
Manažerská abeceda
Kompetence
Facilitace
Lektorské materiály
Metodické postupy
Deskové hry
Knihy a publikace
Kontakt
Webináře
Výběr webinářů, které stojí za to vidět.
Jiří Bréda: Základy gamifikace vzdělávacích programů
Webinář Epale se zaměří na význam hry ve vzdělávání a její použití při vzdělávání dospělých.
Jan Gruber: Struktura výuky a práce s pozorností pro lektory
Webinář Epale o tom, co odvádí pozornost účastníků od začátku do konce kurzu a jak ji přiměřeně pošťuchovat tak, aby byli účastníci bdělí, aktivní a přiměřeně reagovali.
Jan Složil: Jak natočit a sestříhat krátké vzdělávací video
Webinář Epale o tom, jak udělat video, aby to vaše bylo reprezentativní, dynamické a posílilo váš obraz důvěryhodného profesionála?
K. Koželská: Vizuální facilitace jako nástroj pro interakci
Webinář Epale, jak se připravit a zaujmout roli úspěšného průvodce na cestě k dosažení plánovaných výstupů školení, týmových meetingů a dalších interakcí.
P. Žalský: Komiks v hodinách dějepisu
Obsahem webináře je seznámení s komiksem a představení toho, co nám může i nemůže nabídnout v hodinách dějepisu. Účastníci si vyzkouší vyzkouší využití komiksu ve výuce dějepisu
Jméno
Heslo
Součet čísel 58 + 8